Na úvodní stránku






Není nad dobrou radu

Fuček Miloslav

2006-05-06

Služby

Přečteno: 3449

Komentářů: 0


Jak dokážou poradit v servisním oddělení formy Alzasoft, když máte problémy se zbožím zakoupeným u nich?


Před pár dny jsem se zmiňoval o problémech s DVD rekordérem Panasonic. Tyto problémy s enedávno vystupňovaly a najednou mi nešlo ukončit nahrávání z VHS na pevný disk. Přístroj nereagoval na třísekundové podržení tlačítka Return. Zavolal jsem tedy na na servisní a reklamační oddělení firmy Alzasoft, kde jsem jej koupil.

Po popsání závady mi doporučil operátor, abych, pokud se DVD rekordér nezastaví na konci kazety, jej prostě vypnul ze zásuvky a přinesl do opravny. Na můj argument, že v návodu je napsáno, že pokud dojde k odpojení od sítě při nahrávání na pevný disk, že může dojít k jeho poškození či úplnému zničení, na který se nevztahuje záruka, mi řekl, že pokud jiná možnost není, ze mi to v záruce opraví. Písmeně mi však toto stanovisko dát nechtěl.

DVD rekordér se naštětsí na konci videokazety zastavil. A pak, když pomonul šok, který mě znervóznil, a začal jsem v klidu přemýšlet, jsme našel sám i jiné řešení, které mi operátor nedokázal poradit. Ukázalo se totiž, že přístroj nereágoval na azastavení nahrávání proto, že v ovladači již byly slabé baterky. Ty zvládaly napájet ostatní jendoduché funkce, jako je prohlížení nahrávek, ale neměly již dost energie na třísekundové zmáčknutí tlačítka Return.

Pokud tedy má Alzasoft jako operátory ve svém servisním a reklamačním oddělení odborníky, představoval bych si, že by asi začali právě dotazem na to, zda jsou ještě dost silné baterky. Pokud svoji práci rozumí, měli by vědět, že u DVD rekordéru s pevným diskem jsou zatěžovány výrazně více než u teelvizotu či videa. U televize je totiž mám v ovladači již pět let, v DVD rekordéru mě vydržely zhruba tři měsíce. Když se nad tím člověk v klidu zamyslí, je to logické, protože editací nahrávek (vystřihováním reklam) na pevném disku, se baterky opotřebují daleko více.

Takže jsem si nakonec jako laik dokázal potradit lépe, než odborník ze servisního a reklamačního oddělení firmy Alzasoft, což mi připadá docela smutné a kuriozní.

Sdílet na Facebooku

Diskuse k článku

Přidej svůj názor



Zpět


Provozuje a vytvořil Ing. Miloslav Fuček - MF SOFT
Všechna práva vyhrazena ©2008
Kopírování částí webu či přebírání částí textu není povoleno bez souhlasu majitele webu.

Dnes je čtvrtek
28.03.2024