Opakované doručení zásilek České pošty
Moje služby s opakovaným doručením zásilek jsou bohužel špatné. Předně pokud vám pošta nedoručí balík, dostanete o tom zprávu až druhý den. Ten, kdo balíky roznáší, se prostě neobtěžuje tuto zprávu dát do schránky sám a hned a to ani, když jde o obchodní balík, který je dražší, protože má být doručen do druhého dne. Místo toho pak po listonošce pošle nejenom výzvu, ale rovnou i opakovanou výzvu současně. Prostě pošta má asi přebytek papíru.
Dovolat se na poštu Na strži, což je hlavní pošta pro Prahu 4, je umění, přestože se na lístečcích tvrdí, že můžete na uvedené číslo volat od 8 do 19 hodin. Moje zkušenost s úspěšným dovoláním se, je tak kolem 10 až 20% úspěšnosti. Znamená to tedy být u telefonu prakticky celý den a neustále to zkoušet. Ani tak nemáte záruku, že se v daném dni dovoláte. Takhle jsem to jeden den zkoušel, abych si nechal doručit balík na druhý den, kdy jsem byl celý den doma, protože jsem čekal na řemeslníky. Samozřejmě jsem se nedovolal a když jsem se dovolal následující den těsně po osmé, bylo mi sděleno, že dnes už ne. Takže představa milostpánů z České pošty je, že člověk je buď nezaměstnaný a nebo má neomezenou dovolenou, kterou si může vybírat kdykoli.
Proč tedy lžou? Ať napíší po pravdě: „Zásilku vám doručíme znova, pokud se k nám dovoláte. Ale na braní telefonů moc horliví nejsme.“
[1]
|
Souhlasím | 10.11.09 11.32 | Alexandr Radecký | | Odpovědět |
Mám velmi špatnou zkušenost s doručováním balíků Českou poštou. Zatímco náš místní pošťák, který roznáší běžná a doporučená psaní, doručí zásilky v 90 % případů hned (máma je většinou doma), tak u balíků je tento poměr přesně opačný, v naprosté většině případů jen následující den dostaneme do schránky lístek. Možná mají jejich balíkoví doručovatelé problém s používáním zvonků? |
[1]