1/ každému z Vás eRmail, ZUmail atd. nabízí 1,- Kč za proklik. Aby mohl fungovat, musel by tento Váš proklik prodávat za cca. 1,5 Kč, aby měl na režii firmy.
2/ eR mail však nabízí svým zákazníkům garanci 30.000 prokliků v ceně 7.000 Kč, viz. např. tento email:
Na každé takovéto akci tedy eR mail prodělává minimálně 16.000 Kč („v akci“ dokonce 23.000 Kč)!
Kde je tedy ta „finta“ pro některé, „podvod“ pro většinu???
Většinu lidí ten „klik“ nebolí. Ztratí sice pár vteřin, ale to ztrácí v životě často. A říkají si: „třeba to vyjde“. Vyjít to však nemůže: každému přemýšlivému člověkovi musí být jasné, že – až se přiblížíte k tisícovce – nastane jedna ze dvou variant:
- 1. eR mail (ZUmail nebo další klon) vyhlásí bankrot anebo
- 2. eR mail pomalu přestane posílat své skvělé „výdělečné proklikávací“ maily
Jestliže opravdu poctivě kliká všech 818 tisíc uživatelů (viz. ermail.cz ), bude muset eR mail brzy vyplatit svůj závazek 818 milionů Kč!!! Kde by na to však vzal hotovost, když za proklik slibuje vyplatit 1,- Kč, ale prodává jej za 0,23 Kč!
Jedná se tedy o klasické „letadlo“: hotovost Vám vyplatí „až za dlouho“ (proč asi? Proč nevyplácí třeba stokorunu???), ale výnosy z klikání má eRmail hned.
Rozebráno z jiného soudku, je to vlastně už docela staré letadlo:
- server blogspot.cz
- server banerky.cz
- server n-games
- server vydelek.nejmedia.net