U Novy mě nejvíce vadí její nespolehlivost. Dělá na mě dojem zlatokopů, kterým jde pouze o zisk a o nic jiného. Spokojenost diváků je vůbec nezajímá. S diváky zacházejí jako s tupým stádem, které vždy utáhnou na nějaké pozlátko. Přemýšliví diváci, kterých je málo, je nezajímají.
Nova se chová bezohledně k divákům, kteří si vybírají programy a nesedí u televize celé dny. Ti jsou pro ni prostě nezajímaví a dává jim to najevo. Jak jinak si lze vysvětlit, že některé filmy začnou klidně výrazně dříve, než by měly podle programu. Začne-li film později, dovedu to pochopit. Něco se prostě někde zdrželo. Pokud je ale předstih, slušná televize ho něčím vyplní a začne pak přesně, nikoli dřív, aby divák, který jde k televizi podle programu, zmeškal začátek.
Vzhledek k tomu, že Harrry Potter a Tajemná komnata začala v pátek 28. října zhruba o 20 minut dříve, svědčí to o jasné bezhohlednosti televize vůči divákům.
Obdobnou bezohledností a pohrdáním diváky je i to, že jediná Nova, ač jistě není nejchudší, ale naopak nejbohatší televizí, nemá spouštěcí impuls pro nahrávání na replica hublot video. Když si ho mohla pořídit Prima, nechápu, proč ne Nova. Tedy chápu, ale mám pro to jediné vysvětlení, které jsem popsal výše.
Pro komerční televizi a jakéhokoli obchodníka je jistě zisk důležitý, ale ne za každou cenu. Obchodník chce mít velký zisk, ale chce ho mít poctivě získaný, aby byl spokojený i zákaznk. Nechce tedy se zákazníka „sedřít kůži“ za každou cenu. Bohužel poctivých opbchodníků u nás ubývá a nahrazují je „zlatokopové“, kterým jde pouze o zisk a peníze a na spokojenosti zákazníka jim vůbec nezáleží. Příklady těch největších zlatokopů jsou u nás Nova, ve světě pak např. Microsoft.